Få Gotchas unikke perspektiv på de vigtigste forbrugertendenser og trends inden for marketing i 2023 - i grænselandet mellem usikre økonomier, vilde AI-teknologier, globale pandemier, #Metoo-storme og nye aber-etiske forbrugere.
Den nye verden er i opbrud. Den er ikke et safe space. Den har en Zeitgeist, der får nye adfærdsmønstre, værdier og forbrugerkultur til at gro vildt. Midt i det hele står dit brand.
Det er en kunst at være i sync med den nye verden. Selv for Jytte fra marketing. Det kræver intet mindre end dybe indsigter i samtiden for at sikre de bedste styrkepositioner for dit brand og bygge et fundament for kulturel branding, der holder langt ind i det nye år.
Udover værdiskabende (og brilliante) takeaways, hygge uden cykler - har Gotcha hvidvin på køl, kolde øl, lidt mad og netværk på programmet.
Aftenens program:
Kl. 18.00 - 18.45
Brave new world: Trends og tendenser i 2023, som dit brand skal kende (Brand Strategist Morten Staghøj)
Kl. 18.45 -
Dialog og netværk
Spisning og hygge
Tilmeld mig Afternoon Views
Et Gotcha arrangement man ikke burde have råd til at misse !