Forretningsmodeller i dag og i morgen
Torben Storgaard, partner
Flere forretningsmodeller har allerede forandret sig. Fra at kunderne permanent har købt produkterne, handler det nu i højere grad om retten til at bruge dem midlertidigt. For eksempel kigger bilindustrien ind i en fremtid, hvor det ikke handler om at sælge biler, men om at sælge køreture. Fra køb til abonnement.
Hvis virksomhedens ledelse ikke forstår, hvordan digitaliseringen kan påvirke forretningsmodellen, bliver det bare en ekstra service, som lægges oven på de andre. Vi skal derfor tænke kreativt for at lykkes digitalt. Tænk engang på Netflix, Mofibo eller GoMore.
Denne Tidlig Tirsdag får vi en række gode råd, blandt andet at projekter, der er forklaret enkelt og elegant har større sandsynlighed for at klare sig: Hvis man kan tegne det, kan man tale om det. Og eksekvere.
Glæd dig til en spændende morgen med partner i HerbertNathan Devoteam, Torben Storgaard, som de seneste 15 år har været involveret i en lang række digitaliseringsprojekter i Danmark og udlandet inden for både den offentlige og private sektor.